Noutati privind maniera de lucru a Registrului Comertului cu publicul am enumerat in materialele de anterioare publicate pe site-ul oficial.

Astazi va aducem la cunostinta conform Articolului 27  din ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 70 din 14 mai 2020
III Măsuri privind activitatea Oficiului Național al Registrului Comerțului urmare a evoluției epidemiei cu virusul SARS-CoV-2, urmatoarele:

Pe o perioadă de 6 luni de la data încetării stării de urgență instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, prelungite prin Decretul nr. 240/2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României, declarațiile pe proprie răspundere care se anexează la cererea de înregistrare/alte cereri pot avea formă de înscris sub semnătură privată ori formă electronică și pot fi transmise la Oficiul Registrului Comerțului fără nicio altă formalitate, prin mijloace electronice, cu semnătura electronică sau prin servicii de poștă și curier.

Declarațiile pe proprie răspundere pot fi și în formă autentică, certificată de avocat sau date la Oficiul Registrului Comerțului.

 

Asteptam solicitarile voastre la urmatoarele coordonate:

Tel. 0766 299 279/ 0722 436 149

Email: office@as-juridic.ro / nicoleta@dizolvaresocietate.ro