Ce se intampla cu specimenul de semnatura in urmatoarea perioada si cum se transmite catre Oficiul Registrului Comertului?
O alta noutate publicata in ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 70 din 14 mai 2020
III Măsuri privind activitatea Oficiului Național al Registrului Comerțului urmare a evoluției epidemiei cu virusul SARS-CoV-2
Astfel, conform ARTICOLULUI 28, aflam ca:
Pe o perioadă de 6 luni de la data încetării stării de urgență instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, prelungite prin Decretul nr. 240/2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României, specimenul de semnătură, acolo unde legea prevede, se transmite la oficiul registrul comerțului legalizat de notarul public sau certificat de avocat ori sub forma unui înscris sub semnătură privată, fără nicio altă formalitate sau se poate da la oficiul registrului comerțului.
Pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati la:
Tel. 0766 299 279/ 0722 436 149
Email: office@as-juridic.ro / nicoleta@dizolvaresocietate.ro