Niciun antreprenor nu este motivat sa mearga mai departe cu un business care nu mai aduce „roade”. Solutia cea mai corecta in aceasta situatie ar fi radierea/inchiderea firmei.
Pentru acest procedeu, cu siguranta veti avea nevoie de specialisti care sa se asigure ca totul se finalizeaza cu „acte in regula”.
Daca hotararea de inchidere a firmei a fost luata, luati in considerare ce implica intregul proces.
Iata mai intai cum ar trebui sa iti pui in ordine actele obligatorii pentru Registrul Comertului:
- Bilant de lichidare al firmei
- Certificat de atestare fiscala
- Raport de stingere a activului si pasivului
- Actele societatii in original (certificatul de inmatriculare si certificatele constatatoare in original)
- Hotarare de repartizare a activelor si de aprobare a bilantului de lichidare
Ai nevoie de un sfat inainte de intreaga procedura de inchidere/radiere a firmei? Procesul este unul complex si nu ne-ar ajunge spatiul sa iti povestim cu lux de amanunte toti pasii, dar iti spunem cat te costa: 1200 Lei!
Echipa AS-Juridic va poate oferi o mana de ajutor!