infiintare firma bucuresti

AS-Juridic oferă servicii de infiintare firma pentru oricine dorește începerea unei afaceri sau dorește o firmă neplătitoare de TVA. Pentru a putea presta către dumneavoastră acest serviciu, vom avea nevoie de copii ale documentelor de identitate ale asociatului/asociaților din viitoarea firmă, dovada de proprietate unde urmează sa fie stabilit sediul social al firmei și de cel puțin 3 variante de denumire.

Dacă nu aveți un sediu social și alegeți și serviciul nostru de sediu social pentru SRL-ul dumneavoastră, nu mai este nevoie de dovada de proprietate, ci doar de cărțile de identitate și de variantele de denumire ale viitoarei societăți comerciale.

Vă sfătuim ca, atunci când alegeți variantele de denumire ale firmei, să optați pentru variante cât mai complexe, având în vedere că rezervarea se face la nivel național și există astfel posibilitatea să mai fie înregistrată cel puțin o societate comercială cu nume identic sau asemănător.

Termenul de infiintare SRL este de 3 zile lucratoare din momentul în care dosarul dumneavoastră este complet și pregătit pentru depunerea de către echipa noastră la ONRC.
Trebuie să cunoașteți și faptul că, începând cu 19.04.2013 toate societățile comerciale nou înființate se constituie neplătitoare de TVA, urmând ca cei care doresc să devină plătitori de TVA înainte de atingerea plafonului de 220.000 de lei să facă o cerere în acest sens către ANAF

Acte necesare înființare firmă

Pentru a infiinta un SRL / firmă /societate comerciala în Romania, aveți nevoie de următoarele documente:

  • Copie dupa actul de identitate (a asociatului/asociaților și a administratorului/administratorilor, dacă aceștia sunt persoane diferite)
  • Copie a contractului de spațiu unde va fi găzduit sediul social al viitoarei firme
  • 3 variante de denumire a firmei

Intra in legatura cu un specialist

CONTACTEAZA-NE