Niciun antreprenor nu este motivat sa mearga mai departe cu un business care nu mai aduce „roade”. Solutia cea mai corecta in aceasta situatie ar fi radierea/inchiderea firmei.

Pentru acest procedeu, cu siguranta veti avea nevoie de specialisti care sa se asigure ca totul se finalizeaza cu „acte in regula”.

Daca hotararea de inchidere a firmei a fost luata, luati in considerare ce implica intregul proces.

Iata mai intai cum ar trebui sa iti pui in ordine actele obligatorii pentru Registrul Comertului:

  1. Bilant de lichidare al firmei
  2. Certificat de atestare fiscala
  3. Raport de stingere a activului si pasivului
  4. Actele societatii in original (certificatul de inmatriculare si certificatele constatatoare in original)
  5. Hotarare de repartizare a activelor si de aprobare a bilantului de lichidare

Ai nevoie de un sfat inainte de intreaga procedura de inchidere/radiere a firmei? Procesul este unul complex si nu ne-ar ajunge spatiul sa iti povestim cu lux de amanunte toti pasii, dar iti spunem cat te costa: 1200 Lei!

Echipa AS-Juridic va poate oferi o mana de ajutor!

Intra in legatura cu un specialist

CONTACTEAZA-NE